هفته هنر علوی شیراز به میزبانی دانشگاه هنر
هفته هنر علوی شیراز به میزبانی دانشگاه هنر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر شیراز، دانشگاه هنر شیراز در راستای رسالت علمی، فرهنگی و هنری خود در بزرگداشت هویت تاریخی و فرهنگی غدیرخم، علاوه بر برگزاری جشنواره ملی هنرهای تجسمی غدیر، اقدام به برگزاری هفته هنرعلوی شیراز نمود.
دکتر خالدیان رئیس دانشگاه هنر شیراز در خصوص این رویداد فرهنگی گفت: حفظ و تداوم فرهنگ علوی نقطه عطف تمام رویدادهای فرهنگی اسلامی است و رویداد نوین هفته هنر علوی شیراز که در ایام و هفته ولایت و امامت امیرمومنان کلید خورد یکی منشاء فرهنگی و دیگری منشاء علمی هنری دارد. برنامه هفته هنر علوی شیراز با برگزاری 5 کارگاه متنوع هنری از تاریخ 13 تیرماه تا 15 تیرماه ادامه دارد و در 5 رشته متنوع هنری از جمله حروف نگاری، پوستر، نقاشی، تصویرسازی و کارتن در جریان است.
وی در این خصوص ادامه داد: مخاطبان این کارگاه که دانشجویان هنر کشور هستند، با دعوت رسمی دانشگاه هنر شیراز از دانشگاه‌های هنر کشور در این کارگاه حضور دارند. شایان ذکر است این کارگاه‌ها با حضور استادان هر رشته به کار خود ادامه داده است و امروز که روز سوم این رویداد است، پیشرفت چشمگیری در تولید آثار دانشجویان مشاهده می‌شود.
لازم به ذکر است مراسم اختتامیه این رویداد عصر پنجشنبه در سالن مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس با حضور استاندار و عوامل اجرایی برگزار خواهد شد.


پنج شنبه 15 تیر 1402 (10 ماه قبل )