مراسم اختتامیه هفته هنر علوی شیراز برگزار شد
مراسم اختتامیه هفته هنر علوی شیراز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر شیراز: پنجشنبه پانزدهم تیرماه اختتامیه هفته هنرعلوی شیرازباحضوراستاندار فارس وجمعی از مسئولین و روسای دانشگاه ها، استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه هنر شیراز در سالن مرکز اسناد و کتابخانه ی ملی فارس برگزارگردید.
در اختتامیه این رویداد رئیس دانشگاه هنرشیراز دکترخالدیان ضمن خیر مقدم به مسئولین و مدعوین وحمایت های دستگاه های کشور از زحمات دانشجویان،استادان و عوامل اجرایی این برنامه تقدیر و تشکر نمود. وی درادامه به تشریح و تبیین این رویداد مهم و تاریخی پرداخته و ضرورت های ورود دانشگاه هنرشیراز به رویداد های فرهنگی من جمله واقعه تاریخی و مهم غدیر اشاره نمودند. سپس استاندار محترم دکتر ایمانیه طی سخنرانی خود به اهمیت جایگاه غدیردر اسلام و نقش هنر در معرفی آن پرداختند. در جریان این رویداد باحضور استاندار مراسم تقدیر و تشکر و اهدای جوایز و لوح تقدیربه جمعی از برگزیدگان دانشجویی کارگاه های هنری این رویداد سه روزه و چند نفر از استادان انجام شد.
دکترعربی دبیراجرایی این رویداد و رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره ملی هنرهای تجسمی غدیرنیز به اهداف کلی این جشنواره و برگزاری این کارگاه ها اشاره نمود وسازوکار رویدادهای فرهنگی وضرورت شکل گیری آنها را ازدوبعد فرهنگی وعلمی-هنری و فرایند خلاقانه تولید اثرهنری را تشریح نمودند.
لازم به ذکر است همزمان با این اختتامیه ازبامداد روز پنجشنبه تا پایان مراسم اختتامیه، کارگاه زنده نقاشی با حضور هنرمندان برجسته فارس با موضوع غدیر با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس برگزارگردید.

 

 


شنبه 17 تیر 1402 (10 ماه قبل )